kärlek är som ett gummiband , när man släpper taget får man ta smällen

om igår : jag och ida for till himlabadet .. när jag kom dit blev jag förvånad det var sjukt litet och sjukt tråkigt plus att jag slog i hälen så börja blöda och nu har den svält upp ser värsta missbildat ut .
fick iaf två stalkers efter oss igår sen börja jag snacka lite sen börja både jag och ida prata på dom sen så var vi med dom hela tiden träffa lite andra kompisar där också sen drog vi hem och så stanna vi och käka på donken gotty !


här kommer lite bilder från när ida var här !







söta fötter haha . ser ut som jag har värsta biiigfötterna :(








xoxo / anna


Kommentarer yeah

Kommentera eller dö:

ditt namn sexi:
Kom ihåg mig i sängen?

E-postadress: (komsi baby)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0