le igen

ey , 

ska börja med att svara på en fråga ,

molly : var köpte du jackan ?

kom inte ihåg de var på nån konstig affär :)
dock länge sen !

gomorron då sitter här i sängen vaknade för 5 minuter sen kanske fick verkligen tvinga mig upp ur sängen är helt död på mornarna asså kanske beror på vilken tid jag går och lägger mig men aja , as hungrig ska gå ner och käka lite frukost nu snart och sen får ja ser vad jag hittar på idag , ska nog ut och sola så jag får lite färg på mig känner mig så vit buhu :(

btw; ska lägga upp lite bilder sen från sthlm som jag inte har haft ork tilll förut men får se om dom kommer upp idag !



mitt hår ser helt cepe ut på bilden men palla bry :)

xoxo / anna

Kommentarer yeah

Kommentera eller dö:

ditt namn sexi:
Kom ihåg mig i sängen?

E-postadress: (komsi baby)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0