sleep over ?yeah i will

hej, är riktigt trött klockan är 08.20 och ida har precis åkt hem för sen ska vi på himlabadet inte alls pepp för det men det blir nog kul hóppas jag !

lite om igår , ida kom hit vi åkte till matfors köpte dricka och chips och hyrde film sen drog vi hem satte på filmen fast vi gjorde massa annat så vi fattde inte så mycke vad som hade hänt men vi förstog ändå vi gissade oss fram aaa.
Sen knäppte vi lite kort och sov i vårat uterum som jag nu sitter här i vart lite trångt inatt plus att vi sommnade inte förns tre typ buuuh .. jag som tkr de är jobbigt att komma upp klockan två :(

men nu måste jag gå in och käka frukost och sånt men vill inte för de är så kallt ute
kommer mer bilder ikväll när jag har mer tid att blogga .




xoxo / anna

Kommentarer yeah

Kommentera eller dö:

ditt namn sexi:
Kom ihåg mig i sängen?

E-postadress: (komsi baby)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0